ریاضیات شانه ای بر زلف پریشان هستی

ریاضیات هم علم است و هم هنر .علم بدان معنا که کشف می کند و هنر بدان معنا که زیباست

ریاضیات شانه ای بر زلف پریشان هستی

ریاضیات هم علم است و هم هنر .علم بدان معنا که کشف می کند و هنر بدان معنا که زیباست

از عجایب ریاضی

??? = 13837 X 73 X سن شما

امتحان کنید. نتیجه جالب است


نظرات 4 + ارسال نظر
آیهان دوشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:19 ق.ظ http://sodoko.blogsky.com/

باحال بید
موفق باشی

عبدالکریم قزل سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:01 ب.ظ http://GHEZELMATH.BLOGFA.COM

باسلام
همکارگرامی سلام
تابستان امسال از وقت خودم استفاده کرده و حاصل تجربیاتم را به صورت جزوه کمک آموزشی ریاضی دبیرستانی به رشته تحریر در آوردم
خوشحال خواهم شد اولا : وبلاگ بنده را لینک نمایید من خیلی وقت پیش سایت شما را لینک کردم
ثانیا نظرتان را درمورد جزوات من که در وبلاگ دهکده ریاضی قزل در ابتدای صفحه قرار دارد بیان فرمایید.
بی صبرانه منتظر انتقادات و پیشنهادات سازنده ی شما بزرگوار هستم
باتشکر
کریم قزل دبیرریاضی از استان گلستان شهرستان مراوه تپه

محممد رضا رضایار سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام مطلب خیلی جالبی بود. واقعا لذت بردم.
راستی از لطفتون بابت ایمیل ممنونم. خواهر بزرگوار و توانا همیشه موفق، شاد ، و خرم باشی.
بنده هم هیچوقت درایت و تجربه و توانایی شما را فراموش نمی کنم، و امید وارم از شما درس یاد گرفته باشم.

صبا ملایری یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:00 ب.ظ

سلام چند بار امتحان کردم خیلی جالب بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد